بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۰۶۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: تشدید نظارت بر تشکل های کارگران ساختمانی موجب کاهش تخلفات در بیمه کارگران ساختمانی می شود.
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۹

به گزارش بازارکار، سیاوش آقاجانی با بیان اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همیشه آماده گفت و گو و شنیدن مطالبات جامعه کارگری و کارفرمایی استان است ، اظهار کرد: این اداره کل برای رفع مشکلات کارگران، تولید و بازنشستگان از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند.

وی همچنین بر اصل مطالبه گری تاکید کرد و گفت: از طریق نمایندگان مجلس و وزارتخانه پیگیر مطالبات قانونی کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان هستیم.

وی در خصوص بیمه کارگران ساختمانی گفت: دولت و مجلس به دنبال حل این مشکل هستند و به زودی مشکلات و موانع ایجاد شده در این خصوص برطرف خواهد شد.

آقاجانی بر نظارت بر تشکلات خصوصا تشکلات کارگران ساختمانی تاکید کرد و گفت این نظارت‌ها باعث کاهش تخلفات در حوزه مالی و بیمه کارگران ساختمانی می‌شود و برای حفظ و صیانت از نیروی کار موثر است. 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در ادامه ضمن تشکر از تشکلات حاضر در جلسه برای پیگیری مطالبات از طریق قانونی و ضابطه‌مند گفت: نحوه پیگیری تشکلات به رشد تشکلات دیگر کمک می کند و همچنین بر نحوه همکاری دستگاه‌های اجرایی نیز موثر است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که نقد و مطالبه گری حتما باید در جامعه باشد ولی در کنار نقد و مطالبه گری نگاه سرفرازانه به پیشرفت کشور داشته باشیم تصریح کرد: اگر نگاه مقایسه‌ای داریم باید روند تغییرات را نسبت به سال‌های گذشته مقایسه کنیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته 150 مورد معرفی کارفرمایان متخلف به مراجع قضایی داشته‌ایم اما در گذشته این آمار صفر بوده است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر